Domena: clinicadrszulc.pl
Na start projektu rozpoznane zostały problemy ze strategią SEO poprzedniej agencji. Stronę zamiast lokalnie, próbowano promować w dużym stopniu ogólnopolsko. Strona posiada 2 lokalizacje: Gdynia oraz Sopot. Po rozmowach z klientem zdecydowaliśmy się na uwzględnienie w strategii fraz z Gdańska w celu pozyskania dodatkowych klientów.
Wykonaliśmy:
- Wdrożenie analityki pod kątem mierzenia konwersji działań SEO.
- Analiza fraz lokalnych.
- Optymalizacja techniczna danych podstron (pod kątem tych fraz).
- Zaplanowanie redakcji obecnych oraz napisanie nowych treści.
- Link building.
Największą przeszkodą jest tutaj treść, która musi zostać zoptymalizowana. Klient na początku współpracy zadeklarował, że niestety nie ma na to czasu. Przyjęliśmy zatem nowy harmonogram prac i na jego bazie content będzie dostarczany przez zewnętrznego copywritera.
W tym projekcie nie bazujemy na widoczności, a pozycji konkretnych fraz lokalnych.
Kilka wybranych fraz: