Domena: clinicadrszulc.pl

Na start projektu rozpoznane zostały problemy ze strategią SEO poprzedniej agencji. Stronę zamiast lokalnie, próbowano promować w dużym stopniu ogólnopolsko. Strona posiada 2 lokalizacje: Gdynia oraz Sopot. Po rozmowach z klientem zdecydowaliśmy się na uwzględnienie w strategii fraz z Gdańska w celu pozyskania dodatkowych klientów.

Wykonaliśmy:

  • Wdrożenie analityki pod kątem mierzenia konwersji działań SEO.
  • Analiza fraz lokalnych.
  • Optymalizacja techniczna danych podstron (pod kątem tych fraz).
  • Zaplanowanie redakcji obecnych oraz napisanie nowych treści.
  • Link building.

Największą przeszkodą jest tutaj treść, która musi zostać zoptymalizowana. Klient na początku współpracy zadeklarował, że niestety nie ma na to czasu. Przyjęliśmy zatem nowy harmonogram prac i na jego bazie content będzie dostarczany przez zewnętrznego copywritera.

W tym projekcie nie bazujemy na widoczności, a pozycji konkretnych fraz lokalnych.

Kilka wybranych fraz: